Zapowiedź powieści Latarnik 2.0: Nasza przyszłość została zhakowana
"" – Latarnik2.0
Podoba się?

czwartek, 31 sierpnia 2017

[Latarnik2.0: Zapowiedż. Reakcja na blogach książkowych]

W stopce bloga umieściłem czytniki RSS, które pobierają komentarze z blogów książkowych-Patronów powieści Latarnik2.0: Nasza przyszłość została zhakowana. Zapraszam do odwiedzania blogów partnerskich.

Dziękuję za ciepłe przyjęcie:
"Opis mnie zaintrygował, mam nadzieję, że
wkrótce będę mogła przeczytać książkę"
"Zapowiada się niezwykle"
"Wow, muszę przyznać, że opis brzmi bardzo... intrygująco.
Jestem pod wrażeniem"
"Zapowiada się mega. Lubię książki tego typu"

"Jestem pod wrażeniem 😊czekam z niecierpliwością"

"Opis jest dosyć tajemniczy."

"Opis troszeczkę mnie przeraża i dlatego bardzo chętnie po nią sięgnę!
Pozdrawiam cieplutko"


"Zapowiada się ciekawa premiera. Czekam z niecierpliwością."

"Gratuluję patronatu! Książka zapowiada się niesamowicie i
 mam nadzieję kiedyś ją przeczytać!" 

"książka zapowiada się bardzo ciekawie"

"choć rzadko interesują mnie takie książki,
ta mnie do siebie ciągnie"


  Untitled 2 Wszystkie reakcje>

"" – Latarnik2.0
Podoba się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

[Polecane]

[Miejsce, gdzie do lasu chodzi się po litery]

Drewniany domek, jezioro, brak zasięgu i słowo, które miałem na końcu języka. Wybrałem się do lasu nie na grzyby, a po słowo [bo tam zasięg]...