Zapowiedź powieści Latarnik 2.0: Nasza przyszłość została zhakowana
"" – Latarnik2.0
Podoba się?

wtorek, 18 lipca 2017

Największe marzenie bibliotekarza? Marzenia są od spełniania, a jutra nie ma!

Moje marzenie jest zakodowane pod numerem  [978-83-948524-0-5]

Marzenie bibliotekarza? Skatalogować własną książkę! Dziś jeden krok bliżej. Dostałem pulę numerów ISBN z Biblioteki Narodowej dla #Latarnik2.0 : Nasza przyszłość została zhakowana . I chociaż tradycyjnym bibliotekarzem byłem łącznie 3 miesiące, w tym jeden dla Prezydenta RP, to kto raz bibliotekarzem zostanie, ten nim będzie zawsze.

Opis bibliograficzny, to wszystko było na studiach..!





Życzę wytrwałości i spełniania marzeń nie tylko bibliotekarskich. Zacznij właśnie teraz, bo jak nie zrobisz tego dzisiaj, jutro nie będzie na to czasu. Bo jutra nie ma!

Jak to się zaczęło?

Czy bardziej będę żałować, że napisałem słabą książkę, czy tego, że nigdy nie spróbowałem? Jeszcze nie znam odpowiedzi na to pytanie, ale potrzeba napisania powieści chodziła mi po głowie od ponad 15 lat... Jednego dnia usiadłem i stwierdziłem, że jeśli nie zacznę teraz, to nigdy to się nie wydarzy. Przez te 15 lat byłem i redaktorem, i redaktorem naczelnym, dziennikarzem, blogerem, gościem od zarządzania treścią. To czas, który był mi potrzebny do zebrania doświadczenia. To czas potrzebny, aby nauczyć się pisać jeszcze raz... Podobnie jak doświadczenie emigracji do czterech krajów, aby zebrać przeżycia.

"" – Latarnik2.0
Podoba się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

[Polecane]

[Miejsce, gdzie do lasu chodzi się po litery]

Drewniany domek, jezioro, brak zasięgu i słowo, które miałem na końcu języka. Wybrałem się do lasu nie na grzyby, a po słowo [bo tam zasięg]...