Zapowiedź powieści Latarnik 2.0: Nasza przyszłość została zhakowana
"" – Latarnik2.0
Podoba się?

środa, 12 lipca 2017

Jak to się zaczęło? O pisaniu Latarnik 2.0: Nasza przyszłość została zhakowana

Czy bardziej będę żałować, że napisałem słabą książkę, czy tego, że nigdy nie spróbowałem? Jeszcze nie znam odpowiedzi na to pytanie, ale potrzeba napisania książki chodziła mi po głowie od ponad 15 lat... Jednego dnia usiadłem i stwierdziłem, że jeśli nie zacznę teraz, to nigdy to się nie wydarzy. Przez te 15 lat byłem i redaktorem, i redaktorem naczelnym, dziennikarzem, blogerem, gościem od zarządzania treścią. To czas, który potrzebny był mi do zebrania doświadczenia. Podobnie jak doświadczenie emigracji do czterech krajów.

Dlatego jeśli masz jakiś pomysł, zacznij go realizować właśnie teraz.

"" – Latarnik2.0
Podoba się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

[Polecane]

[Miejsce, gdzie do lasu chodzi się po litery]

Drewniany domek, jezioro, brak zasięgu i słowo, które miałem na końcu języka. Wybrałem się do lasu nie na grzyby, a po słowo [bo tam zasięg]...